catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Paket med hårvård

Publicerad 2013-09-19 17:57:00 i Allmänt, hår och make up,

Fick hem ett paket idag innehållande schampo och balsam från Redken och en burk Macadamia inpackning. Får se om det gör susen för mitt torra och slitna hår.
Senast använde jag Matrix total results curl, schampo och balsam. Jag måste säga att den serien gör håret otroligt mjukt. Helt klart skillnad mot schampona och balsamen som säljs på ica. Det återfuktar även bra och reder ut det mesta trasslet men däremot skulle jag önska att den gav håret lite glans och tog bort mer av frizzigheten. Men sammanfattningsvis tycker jag det var ett bra schampo och balsam. Jag skulle nog inte köpa dem för fullpris. Däremot går dom att hitta i butiker på nätet i 2-pack schampo och balsam för 129 kr, eller en större 500 ml flaska för under hundringen och då är det helt klart värt pengarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela