catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Helgpyssel

Publicerad 2014-04-06 22:27:00 i Allmänt, modellfoto,

Blev en dagstur med släpvagn igår för att köpa en garageport vi hittade på blocket. Har även måstat plugga lite i helgen då det inte blev mycket tid över till det i veckan som var. Även om jag hann få bilderna redan innan helgen så har jag inte hunnit kolla igenom den så noga, men det blev många bra så jag kommer att lägga upp fler bilder snart!:) En lite jobbig grej är att de behöver redigering, som ni ser så har vi ju här en bakgrund som inte är den mest cleana.
 
Måste även lägga upp en bild på dagens gomiddag. Skulle kunna äta ihjäl mig på sushi för det är så gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela