catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Redken all soft och Pantene repair & protect

Publicerad 2014-02-04 14:44:00 i hår och make up,

Lovade ju att ge en recension av redkens all soft schampo och balsam. Flaskorna är slut sedan ett tag tillbaka så det är på tiden nu. Produkterna var helt klart bra för mitt hår. De gjorde håret trasselfritt och mjukt och höll det värsta frizzet borta. Kan nog säga att det var bland det bästa jag testat hittills.
Ett annat schampo och balsam som jag också måste berömma är Pantene Repair and Protect. Jag började använda det direkt efter att jag använt slut på Redkens schampo och balsam och tänkte att jag förmodligen skulle bli väldigt besviken då jag vant mig vid Redkens. Men inte! Pantene var faktiskt väldigt bra och jag märkte inte någon direkt skillnad när jag bytte. Det hade jag aldrig trott om ett schampo och balsam som går att köpa på vanliga mataffärer.
Jag blev dock misstänksam och tänkte att mitt hår kanske inte är i så dåligt skick ändå, när bytet till ett relativt billigt schampo/balsam gick så bra, så lite senare testade jag ett helt vanligt 20 kronors-balsam "för torrt och slitet hår", resultatet blev svinto trots att jag vräkte i halva flaskan med balsam i håret kändes det som. Så nu vet jag definitivt att Pantene repair och protect är bra, ingen inbillning där;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela