catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Fredagsnöje

Publicerad 2014-01-24 20:45:41 i Allmänt,

Och kvällen firas med att skriva en jobbansökan! Jaja, kan ju vara skönt att ta det lite lugnt en fredagkväll också, och kvällen är ju inte slut än:) men den blir nog fortsatt lugn för mig. Kanske kryper upp i biosoffan och ser en film lite senare. Ha en skön kväll allihopa!

Kommentarer

Postat av: Rebecca Kedborn

Publicerad 2014-01-25 19:44:59

Fin blogg du har! Härligt tema - Rockabilly. Men killar behöver också hjälp att hitta den rätta looken. Jag bloggar för Haddox.se och jag tror att deras American Vintage avdelning kan vara intressant för dig. Där finns massa snygga bälten i med läckra spännen direktimporterade från the US: http://haddox.nordicshops.com/category.html/american-vintage-balten

Just nu pågår även en tävling på Haddox Facebooksida där du kan vinna presentkort till ett värde av totalt 1500 SEK: http://www.facebook.com/haddox.se

Ha en fortsatt trevlig helg!

mvh
Rebecca

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela