catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Helgens strapatser

Publicerad 2014-06-02 18:43:26 i Allmänt, bilar, evenemang,

Äntligen klar med de sista proven och uppsatserna. Märker att både bloggen, modellandet och träningen fått lida lite av sista tidens intensivplugg. Känner mig som en idiot när jag måstat säga nej till fotograferingar, men nu så är det bara slutexaminationen kvar.
Sen måste jag ju erkänna att jag har pysslat med en del annat, när jag egentligen skulle ha pluggat, så det har ju också varit en del i att det blev idiotpluggande alla lediga stunder senaste tiden.
Var hem till familjen några dagar för en vecka sedan och nu i helgen har det både bilvit filmkväll med kompisar i fredags och en heldag/-kväll med grillning och en tur upp till Sollefteå cruisingen på lördagen. En riktigt rolig helg trots några smärre missöden under cruisingen då en i gänget blev lite överförfriskad och bestämde sig för att hoppa ur bilen och stå och dryga sig med förbipasserande, vilket slutade med att han fick spö av en tjej. Under försöket att leda tillbaka honom till vår bil hann han även med att dra ner byxorna framför två småtjejer. Som tur är fick vi slutligen in våran 110 kilos jättebäbis i bilen. Lugnet var återställt och vi kunde fortsätta glida runt och ha skojj:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela