catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

OBS!!! Ny modell-, 50-tals-, kost- och träningsblogg!

Publicerad 2014-06-10 21:00:52 i Allmänt,

Jag har nu bytt bloggadress till http://finest.se/catvoncurl
Nya bloggen kommer precis som tidigare innehålla mina modellbilder, diverse rockabilly, retro och 50-tals inspiration och evenemang jag är på, tips på bra mat och träning och annat modellnyttigt.
Välkommen att följa mig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela