catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Mumsig jordgubbs- och proteinsmoothie

Publicerad 2014-03-14 16:15:42 i Allmänt, mat och dryck, träning,

Årets första löparrunda avklarad! Blev en kort sväng på 40 min. Såg även till att gå i nedförsbackarna med tanke på mitt pajade knä. Har inte ont än iaf, så jag tror det gick bra. I bästa fall kommer jag kunna börja springa mer i vår och sommar! *hoppas*:)
Efteråt mixade jag ihop en proteinsmoothie med jordgubbar och banan.
1 liten banan
ca 120 g jordgubbar
1 dl lättmjölk
1 skopa (30 g) 100% whey proteinpulver
 

Kommentarer

Postat av: vanja

Publicerad 2014-03-15 12:44:04

gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela