catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Hårmodell

Publicerad 2014-05-19 20:34:00 i Allmänt, hår och make up, modellfoto,

Jag brukar inte vara med på "modelltävlingar" i vanliga fall, men nu när det hade med hår att göra tyckte jag att kategorin var så passande att jag inte kunde låta bli. Hår är ju någonting jag har mycket av, haha.
Tycker du också att jag skulle passa som sunsilks nya hårmodell? Gå isåfall in på http://sunsilk.se/alla-deltagare# och rösta så är ni jättegulliga! -sök på "Catarina" i sökrutan.
För dig som också känner dig hårfager så går det att vara med och tävla här.
 

Kommentarer

Postat av: Johannas Retro & Rockabilly

Publicerad 2014-05-20 21:42:37

Åh va fin du är! Röstat nu :)

Svar: Tack, vad glad jag blir:) Kikade på din blogg och webbshop. Fanns mycket fina klänningar och accessoarer där:)
Cat von Curl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela