catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Upp och ner och upp igen

Publicerad 2013-10-01 20:14:00 i bilar,

Fick in många nya jobb till firman igår så i morse såg jag faktiskt fram emot att ha tusen vettiga saker att göra under dagen. Tyvärr så hade inte min gris till chef dött idag heller utan kom in på jobbet i vanlig ordning och förpestade min dag. Framåt lunch var jag så förbannad att jag hade kunnat slå ihjäl honom och det gick i 120 km/h genom stan när jag körde hem på lunch.
Som tur var för honom så hade han åkt hem för att vila när jag kom tillbaka efter lunchen och jag slapp se honom nåt mer idag.
Jag lyckades lugna ner mig någorlunda under eftermiddagen och kände mej till slut ganska nöjd när arbetsdagen var slut, hade hunnit göra klart en massa av de arbeten vi hade liggande och gjort klart originalen till en hel del kommande jobb, mejlat designförslag till kunder och beställt material som vi snart kommer att behöva.
Middagen blev hemgjord hamburgare och strips, inte helt fel det heller.
Inte långt efter middagen ringer dessutom en kille från en billackeringsfirma som behöver en till lackerare. Det hela slutade med att vi bestämde att jag ska komma in på en arbetsintervju imorgon, wiiihh! Vore drömmen att få jobb där! Nu är jag riktigt uppåt igen. Imorgon blir en spännande dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela