catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Ny header och lite uppdateringar

Publicerad 2013-10-19 15:34:00 i Allmänt, modellfoto,

Tog och ändrade header på bloggen så den blev lite mer personlig. Det känns som att det var på tiden, nu är bara resten av designen kvar att fixa till:)
Bilden tog jag förra hösten med Fredrik Åström, fotogenisk.se.
Lite annat som har hänt är att jag blev tillfrågad om att vara med i ett nytt fotoprojekt här i veckan. Det har ingenting alls med varken 50-tal eller bilar att göra, men det är för en god saks skull så jag är så klart på när det blir aktuellt. Projektet är än så länge i planeringsstadiet.
Tidningsreportaget har jag fått veta är inskickat till förlaget men vilken månad det kommer ut vet jag ej än.
Måste försöka hinna med lite mer tfp fotograferingar framöver. Jag som var sugen på att få till nån höstplåtning ute, men nu har jag ju tyvärr missat det mesta av alla fina höstfärger:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela