catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

hälsar på släkt och vänner

Publicerad 2014-03-09 17:28:00 i Allmänt,

Det blir mycket farande hit och dit när man är "hemma" och ska hinna hälsa på mammas familj, pappas familj, vänner, mor- och farföräldrar mm.
Idag var det 2 år sedan morfar dog, känns fortfarande som nyss så jag fattar inte att det redan har gått så lång tid. Tog en promenad till kyrkogården idag och "hälsade på" honom. Där träffade jag mormor, så jag följde med henne hem på fika sen.
Nu är jag hemma hos mamma igen och har just sagt hej då till äldsta syrran som åkte tillbaka till skolan och internatet hon bor på på veckorna. Snart ska jag åka och hälsa på farmor och farfar också. Hektisk helg, men det är skönt att vara hemma. Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela