catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Shoppinglycka

Publicerad 2014-03-03 18:34:01 i Allmänt, hem och inredning, retro, träning,

Var ner till stora staden i helgen och shoppade. Fyndade en del grejer som jag inte hade tänkt mig (det var mycket slutspurt på rean).
Det blev en snygg, "ruffig" tavla i juteväv med route 66 motiv. Den passade väldigt bra in i stilen i vardagsrummet som också går i en lite gammaldags ruffig/rustik stil.
Det blev även ett svart barbord i retrostil som det var sån rea på att det bara inte gick att låta bli att köpa det.
Och så det jag egentligen åkte ner för att köpa, en skivstång i lite mindre modell. Har letat ett tag efter en som är lite kortare som man har plats att träna med här hemma utan att slå omkull allt i sin väg. Lyckan blev total när jag såg att det fanns en modell på XXL till nedsatt pris.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela