catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

Dagens modellbilder

Publicerad 2014-04-02 20:42:46 i modellfoto,

Hemma igen efter dagens plåtning. Bert är verkligen snabb med att skicka bilder efter plåtningarna jag gjort med honom, och det är så klart uppskattat:)
Fick även förfrågan idag om jag ville vara modell/värdinna på Sundsvalls Custom o Hot Rod Show. Men jag tackade nej, att stå och åma mig mot nån pysbil på en mässa är ingenting jag gör:P
Har ännu inte fått alla bilder, så jag har inte hunnit kolla ut de bästa men här kommer några slumpvis utvalda som jag redan hunnit få skickade till mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela