catvoncurl.blogg.se

Modell- och rockabillyblogg med träningsinspiration, tips på hälsosam mat, modellfoto och en hel del 50-tal och allt som hör till med kläderna, inredningen och bilarna, evenemang som cruisingar och bilträffar mm.

Follow on Bloglovin

En smygtitt i mitt kök

Publicerad 2014-05-21 19:16:00 i Allmänt, hem och inredning,

Hittate en söt 50-tals diner vaxduk när jag var på Ica Maxi senast som jag bara blev tvungen att köpa. Finns så mycket fina retroprylar man kan inreda köket med oavsett om det är nyproducerade retrogrejer eller äkta. Jag har varit på jakt efter en stringhylla och en såndär kryddhylla man har under köksskåpen ett tag men har ännu inte fått tag i några till bra pris (man är ju snål också, haha).
Trots det så tänkte jag visa lite av det som hittills samlats in till mitt blivande retrokök.
Vaxduk med 50-tals diner inspirerat tryck
retrovattenkokare och retroradio
Plåtskyltar
På "dammhyllan" finns diverse retroprylar
Och kylen/frysen i färgen "creme" med en matchande cremefärgad soptunna bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cat von Curl

Modell inom editorial, commercial och alternativ (retro). Rockabillytjej och billackerare. Nyblivet tränings- och hälsofreak som försöker bli av med mitt sockerberoende och bygga muskler med bra mat och träning:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela